Αρμενία: Προτίμηση στις λαϊκές αγορές έναντι των αλυσίδων δείχνουν οι καταναλωτές
Σύμφωνα με το Γραφείο Ο.Ε.Υ. της ελληνικής πρεσβείας στο Ερεβάν, η μείωση των εισοδημάτων των νοικοκυριών οδηγεί τους καταναλωτές να προτιμούν τις υπαίθριες και λαϊκές αγορές έναντι των πολυκαταστημάτων. Κατά την διάρκεια της περιόδου Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2015 ο κύκλος εργασιών των υπαιθρίων και λαϊκών αγορών αυξήθηκε σε ποσοστά 4,8% και 3,4%, αντίστοιχα, ενώ των πολυκαταστημάτων μειώθηκε κατά -10,7%, παρά το γεγονός ότι άνοιξαν 162 καινούργια καταστήματα.
Τα πολυκαταστήματα συνεχίζουν πάντως να διακινούν ποσοστό 71% του συνολικού όγκου του λιανικού εμπορίου, έναντι 72,4% για το 2014, ενώ οι υπαίθριες και λαϊκές αγορές διακινούν ποσοστό 7,5%, έναντι 6,6% του προηγουμένου έτους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο συνολικός όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε κατά -7,6% στην περίοδο αναφοράς, ο όγκος του χονδρεμπορίου κατά -1,9% και οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων κατά -8,6%.
Πηγή: froutonea.gr