Menu

Up Greek Tourism: Μια πρωτότυπη καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

Μια πρωτότυπη καμπάνια για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού το “Up Greek Tourism” ξεκίνησε....
Η συγκεκριμένη καμπάνια θα διαρκέσει έως και την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου και στόχος της είναι να συγκεντρωθούν χρήματα για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.

Μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες (crowdfunding) http://www.loudsauce.com καθένας μπορεί να προσφέρει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, ένα μικρό χρηματικό ποσό, ώστε να αναρτηθεί στη Νέα Υόρκη μια γιγαντοαφίσα, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικάνους να επισκεφθούν την Ελλάδα. Στόχος είναι να συγκεντρωθουν τουλάχιστον 15.000 $ και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου.

Στόχος της ενέργειας είναι εκτός από την ανάρτηση της γιγαντοαφίσας, να δημιουργηθεί θετική δημοσιότητα για την Ελλάδα, καθώς επίσης να συμβάλει στη διάδοση “από στόμα - σε στόμα” (Word of Mouth) ανάμεσα σε Ελληνοαμερικάνους, αλλά και Αμερικανούς ή άλλης εθνικότητας πολίτες.

Το “Up Greek Tourism” είναι μια καμπάνια με πρωτοβουλία απλών πολιτών, η οποία στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη του κοινού. Δημιουργοί αυτής της ιδέας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης.

Η καμπάνια έχει δύο στόχους: Να αναρτηθεί η γιγαντοαφίσα αλλά και να δημιουργηθεί θετική φήμη για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Ο Ονίκ Παλαντζιάν αναφέρει σχετικά, «Είναι μια διαφημιστική καμπάνια που θα τρέξει στη Νέα Υόρκη, για να προβληθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα», ενώ ο Γιώργος Κλειβοκιώτης συνεχίζει, «Διαλέξαμε τον τουρισμό, καθώς είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Επίσης, τα έσοδα από τον τουρισμό επηρεάζουν όλους τους κλάδους της οικονομίας».

Όμως το “Up Greek Tourism” έχει έναν ακόμα σκοπό, φιλοδοξεί να δείξει ότι και σε μια περίοδο με ιδιαίτερες δυσκολίες για την Ελλάδα όπως η σημερινή, οι πολίτες, οι απλοί ανθρωποι, έχουν τη δυνατοτητα να πάρουν πρωτοβουλίες, να φέρουν αποτελέσματα χωρίς να εμπλέκεται το κράτος. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο κ. Παλαντζιάν, «Οι κυβερνήσεις προσπαθούν να βρουν λύσεις, αλλά εμείς ως ιδιώτες δεν πρέπει να περιμένουμε, αντίθετα πρέπει να βοηθήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει τη διαφορά.» Ο Στάθης Χαϊκάλης συμπληρώνει: «η ομάδα των εθελοντών που στηρίζουν την πρωτοβουλία αποτελείται από άτομα που είναι εργαζόμενοι και συνεισφέρουν σε αυτό το project στον ελεύθερο χρόνο τους. Η φιλοδοξία και το σχέδιό τους ειναι να έχουν μια μικρή συμβολή ώστε να δούμε τις καλές πλευρές της χώρας μας ».

Ανάλογα με το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα κλειστεί και ο χώρος για τη γιγαντοαφίσα. Σε περίπτωση που το ποσό είναι μικρότερο από αυτό που απαιτείται, τα χρήματα δεν θα αφαιρεθούν από τους λογαριασμούς των συνεισφερόντων. Αν πάλι, τα χρήματα είναι περισσότερα, θα χρησιμοποιηθούν για ακόμα μεγαλύτερη προβολή, όπως για παράδειγμα μια έντυπη καταχώρηση στους New York Times.

Η καμπάνια υποστηρίζεται από τα Κοινωνικά Δίκτυα:

Facebook (www.facebook/upgreektourism) & Twitter (https://twitter.com/Up_GreekTourism).

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.upgreektourism.gr

Δωρεές γίνονται μέσω της σελίδας: http://www.loudsauce.com/campaigns/62

Στοιχεία Επικοινωνίας:
Γιώργος Κλειβοκιώτης (Τ:             +971 506762771      , Μ: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)
Ονίκ Παλαντζιάν (Τ:             +30 6944613113      , Μ: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

Σύντομα βιογραφικά των εμπνευστών της καμπάνιας

Γιώργος Κλειβοκιώτης
Από το 2005 ο Γιώργος ζει εκτός Ελλάδος, αλλά η σκέψη του παραμένει σε αυτή. Το 2009, έφτιαξε στο facebook την εκδήλωση: «Σώστε την Ελλάδα: Ταξιδέψτε στην Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι», η οποία είχε πάνω από 170.000 ‘φίλους’ και γρήγορα συνειδητοποίησε ότι υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να παρακινήσεις τους ανθρώπους. Η συγκέντρωση χρημάτων για μια διαφημιστική καμπάνια του Ελληνικού τουρισμού είναι ο επόμενος στόχος του.

Ονίκ Παλαντζιάν
Αφού έζησε 13 χρόνια στο εξωτερικό, ο Ονίκ επέλεξε να επιστρέψει στην πατρίδα του, την Ελλάδα. Ο Ονίκ σκέφτεται θετικά και επικεντρώνεται σε αυτά που πραγματικά αξίζουν στη ζωή. Όπως λέει «Είναι το συνολικό πακέτο της Ελλάδας που δεν μπόρεσα να βρω πουθενά αλλού στον κόσμο!» Όλα αυτά τα εξηγεί και στην ομιλία του στο TEDx “My passport to ευδαιμονία(happiness+)”. Ακολουθείστε τον Ονίκ στο twitter Follow Onic on Twitter.

Στάθης Χαϊκάλης
Ο Στάθης είναι επικοινωνιολόγος που ακολουθεί τις παγκόσμιες τάσεις και εθελοντικά ασχολείται με διάφορα causes και καμπάνιες που έχουν στόχο να βελτιώσουν την εικόνα της Ελλάδας, την απασχόληση των νέων και τα Κοινωνικά Δίκτυα.

Ειρήνη Ν.

 

 

Πηγή: topeiraxtiri.blogspot.com

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

επιστροφή στην κορυφή

Στον διαδικτυακό τόπο μας χρησιμοποιούμε Cookies με σκοπό τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας σε αυτόν, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies. Περισσότερα...

Πολιτική Απορρήτου - Όροι Χρήσης - Περιορισμός Ευθύνης - Επικοινωνία Σχετικά με Προσωπικά Δεδομένα
Αποδέχομαι