Menu

Aρμένιοι διεκδικούν τη βάση του Ιντζίρλικ στην Τουρκία

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Αρμένιοι διεκδικούν μέρος της βάσης του Ιντζίρλικ στη νότια Τουρκία. Οι τρεις Αρμένιοι υποστηρίζουν πως οι πρόγονοι τους ήταν ιδιοκτήτες σπιτιών και οικοπέδων στην περιοχή των Αδάνων αλλά λόγω της γενοκτονίας των Αρμενίων εκδιώχθηκαν όλοι και ζητούν αποζημίωση 100 εκατομμυρίων δολαρίων από το τουρκικό δημόσιο.
Ο Αλέξ Μπακαλιάν, η Αναϊς Χαροτουνιάν και η Ρίτα Μαχντεσιάν αποτάθηκαν σε δικαστήριο των ΗΠΑ ζητώντας να εκδικάσει την υπόθεση για να διεκδικηθεί η αποζημίωση από τις ΗΠΑ. Στο φάκελο τους έβαλαν τους τίτλους ιδιοκτησίας που τους είχε χορηγήσει η Οθωμανική Αυτοκρατορία, , φωτογραφίες των σπιτιών που είχαν στην κατοχή τους όπως και πολλούς χάρτες. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους το 3.67% της αμερικανικής βάσης του Ιντζίρλικ έχει χτιστεί στα οικόπεδα τους και ζητούν μερίδιο από το ενοίκιο που έχει ηδη εισπράξει το τουρκικό κράτος. .
Το αμερικανικό δικαστήριο όμως έκρινε «πως η δίκη είναι πολιτική και δεν μπορεί να υπάρξει ετυμηγορία από το δικαστήριο αλλά από τα αρμόδια όργανα των κυβερνήσεων».
Οι κληρονόμοι ηδη οδηγούν την υπόθεση στο Ανώτατο Δικαστήριο και πιστεύουν πως θα δικαιωθούν σύντομα.
Ένας από τους βασικούς λόγους που η Τουρκία δεν αναγνωρίζει με πείσμα την γενοκτονία των Αρμενίων , είναι πως φοβάται το ενδεχόμενο της διεκδίκησης αποζημιώσεων δισεκατομμυρίων δολαρίων των θυμάτων της γενοκτονίας αυτής.

 

Πηγή: onalert.gr

O χάρτης της "Νέας Τουρκίας" προκαλεί διπλωματικό επεισόδιο με την Βουλγαρία

Η ελληνική κυβέρνηση δεν αντέδρασε καν όταν δύο εβδομάδες μετά το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας και Τουρκίας που συνεδρίασε στην Κωνσταντινούπολη, η εφημερίδα Μιλλιέτ, δημοσίευσε απόρρητο χάρτη που τέθηκε υπ'όψιν των μελών του τουρκικού Συμβουλίου Ασφαλείας με την μισή Ελλάδα κατεχόμενη, αλλά η Βουλγαρία φαίνεται ότι φοβάται πολύ ολιγότερο την Τουρκία και αντέδρασε εντονότατα.

Και μάλιστα ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός της χώρας, ούτε καν ο εκλεγμένος, προχώρησε σε μία τοποθέτηση από αυτές που φαίνεται είναι απαγορευμένες στην ελληνική κυβέρνηση: Έτσι ο Μαρίν Ράικοφ μιλώντας για τον συγκεκριμένο χάρτη της "Νέας Τουρκίας", είπε συγκεκριμένα:

«Θεωρώ τον χάρτη που δημοσίευσε η εφημερίδα Μιλλιέτ απολύτως σκανδαλώδη. Είναι δε τόσο σκανδαλώδης που δεν αξίζει κάποιο παραπάνω σχόλιο παρά μόνο περιφρόνηση» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ράικοφ και μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων της Σόφιας «Novinite».

«Μια χώρα δεν πρέπει να αντιδρά στα όσα γράφει κάποια εφημερίδα, αλλά φαίνεται ότι το εν λόγω δημοσίευμα και ο εν λόγω χάρτης είναι προϊόν πολύ βαθύτερων διεργασιών» κατέληξε ο Μ.Ράικοφ.

Ο χάρτης της "Νέας Τουρκίας" δημοσιεύθηκε στις 23 Μαρτίου στην τουρκική εφημερίδα και υποτίθεται ότι συζητήθηκε στο Συμβούλιο Ασφαλείας και περιλαμβάνει ως μέρος της τουρκικής επικράτειας τη νοτιοανατολική Βουλγαρία, την ελληνική δυτική Θράκη, την Ανατολική Μακεδονία και το ήμιση της Κεντρικής Μακεδονίας με την Χαλκιδική, μέχρι τις παρυφές της Θεσσαλονίκης.

Επίσης παρουσιάζονται ως τουρκικά, ολόκληρα τα νησιά του Α.Αιγαίου και - βέβαια - ολόκληρη η Κύπρος...

"Αυτή θα είναι η Νέα Τουρκία το 2050 όπως σχεδιάζεται από το Συμβούλιο Ασφάλειας", ήταν ο τίτλος του κειμένου της τουρκικής εφημερίδας.

 

 

Πηγή: defencenet.gr

Η Τουρκία αναγνωρίζει σιωπηρά τη Γενοκτονία των Αρμενίων;

Χάρτης του 1896, που δείχνει την πυκνότητα των αρμενικών πληθυσμών στους νομούς της Ανατολικής Ανατολίας. Ο χάρτης αυτός είναι ένα  από τα στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν για τις εδαφικές διεκδικήσεις των Αρμενίων, στην τέταρτη φάση του αγώνας τους!!!Του Σάββα Καλεντερίδη

Η 24η Απριλίου είναι η θλιβερή επέτειος της Γενοκτονίας του 1,5 εκατομμυρίου Αρμενίων από το οθωμανικό κράτος.

Φέτος την 98η επέτειο τίμησαν με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και μνήμης αρκετές χιλιάδες πολίτες της Τουρκίας, σε μια σειρά από πόλεις της γείτονος χώρας, όπως το Ντιγιαρμπακίρ, η Κωνσταντινούπολη, η Σμύρνη και η Μαλάτεια, γεγονός που είναι ενδεικτικό της τεράστιας αλλαγής που επιχειρείται να γίνει στη γειτονική χώρα, με αφορμή τις διαδικασίες πολιτικής επίλυσης του Κουρδικού, που έχουν ως ορατή αφετηρία την κατάπαυση του πυρός και την αποχώρηση των ανταρτών του κουρδικού απελευθερωτικού κινήματος (ΡΚΚ) από τα βουνά του Κουρδιστάν, που -τουλάχιστον μέχρι σήμερα- ανήκουν στην τουρκική επικράτεια.

 
Για όσους αναρωτιούνται γιατί οι συγκεκριμένες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας αποτελούν πρόκριμα για σοβαρές αλλαγές στην Τουρκία, πρέπει να εξηγήσουμε τι σημαίνει για την Τουρκία η αναγνώριση της Γενοκτονίας των Αρμενίων από τη διεθνή κοινότητα και στο τέλος από την ίδια την Τουρκία.
Με βάση εκτιμήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών του τουρκικού κράτους, αλλά και κέντρων στρατηγικής ανάλυσης που δραστηριοποιούνται στη γείτονα χώρα, οι κύκλοι των Αρμενίων που ασχολούνται με το ζήτημα της αναγνώρισης της Γενοκτονίας έχουν υιοθετήσει και ακολουθούν τη στρατηγική των Τεσσάρων «Τ», η οποία είναι η εξής:
-Tanıtım/Ενημέρωση της διεθνούς κοινής γνώμης μέσω ένοπλης και πολιτικής προπαγάνδας
-Tanınma/Αναγνώριση από τη διεθνή κοινότητα και στη συνέχεια αναγνώριση από την ίδια την Τουρκία
-Tazminat/Αποζημιώσεις: Μετά την αναγνώριση της Γενοκτονίας από τη διεθνή κοινότητα και από την Τουρκία, η Αρμενία θα θέσει το ζήτημα της καταβολής αποζημιώσεων από πλευράς της Τουρκίας στους απογόνους των θυμάτων της Γενοκτονίας.
-Toprak/Εδαφικές διεκδικήσεις: Στην τελευταία φάση θα τεθεί ενώπιον της διεθνούς κοινότητας το ζήτημα εδαφικών παραχωρήσεων από πλευράς της Τουρκίας στους Αρμενίους.
Με βάση πάντα τους Τούρκους αναλυτές, οι Αρμένιοι άρχισαν την πρώτη φάση, δηλαδή «την ένοπλη και την πολιτική προπαγάνδα», αμέσως μετά τη Γενοκτονία, εκτελώντας τους βασικούς υπαίτιους αυτής της βάρβαρης πράξης τα χρόνια γύρω από το 1920, ενώ στα επόμενα χρόνια άρχισαν να συλλέγουν στοιχεία και ντοκουμέντα, τα οποία αποτελούν το κύριο αποδεικτικό υλικό του εγκλήματος. Ανάμεσα στους τρόπους που ακολούθησαν για να κάνουν γνωστό το έγκλημα και το αίτημα της αναγνώρισης, ήταν η δράση του Μυστικού Στρατού για την Απελευθέρωση της Αρμενίας (ΑΣΑΛΑ), ο οποίος από το 1969 μέχρι το 1985 πραγματοποίησε 84 επιθέσεις, στις οποίες έχασαν τη ζωή τους 46 άτομα, στην πλειονότητά τους Τούρκοι διπλωμάτες, ενώ τραυματίστηκαν 299 άτομα.
Μετά το 1985 οι προσπάθειες των Αρμενίων έχουν εισέλθει στη δεύτερη φάση, το δεύτερο «Τ» (Tanınma), που είναι ο αγώνας για τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας, που έχει καρποφορήσει σε μεγάλο βαθμό, αφού μέχρι σήμερα την έχουν αναγνωρίσει επισήμως περισσότερες από είκοσι χώρες, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, επίκειται η αναγνώριση της Γενοκτονίας από αρκετές χώρες το 2015, οπότε κορυφώνονται οι προσπάθειες των Αρμενίων για ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινής γνώμης, αφού συμπληρώνονται εκατό χρόνια από την πρώτη συστηματική γενοκτονία του 20ου αιώνα.
Αν διαβάσουμε τις εξελίξεις γύρω από το ζήτημα της Γενοκτονίας με την οπτική γωνία των Τούρκων αναλυτών, που απηχούν τους μύχιους φόβους του τουρκικού κράτους, μπορούμε να πούμε ότι βρισκόμαστε κοντά στην ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης, αφού η αναγνώριση της Γενοκτονίας από επί πλέον μερικές δεκάδες χώρες, θα δημιουργήσει ασφυκτικό κλίμα για την αναγνώριση και από την ίδια την Τουρκία, για να ακολουθήσει η τρίτη και η τέταρτη, όπου εκτός από ηθικά ζητήματα, θα τεθούν και τεράστιας σημασίας οικονομικά και πολιτικά ζητήματα, αφού οι περιουσίες των γενοκτονηθέντων και βιαίως εκτοπισθέντων Αρμενίων, μεγάλο μέρος των οποίων «διαχειρίζεται» μέχρι σήμερα η αμαρτωλή τράπεζα Ζιραάτ, με απλούς υπολογισμούς ανέρχονται σε πολλές εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ είναι αυτονόητης γεωπολιτικής αξίας το ζήτημα των εδαφικών διεκδικήσεων.
Αν, λοιπόν, ληφθεί υπ’ όψιν ότι είναι ακόμα σε ισχύ το περίφημο Άρθρο 301, του Τουρκικού Ποινικού Κώδικα, σύμφωνα με το οποίο «όποιος προσβάλλει το Τουρκικό Έθνος, το Κράτος της Τουρκικής Δημοκρατίας και τα όργανα και τις αρχές του Τουρκικού Κράτους», τιμωρείται με ποινή φυλάκισης, άρθρο που τέθηκε σε ισχύ για να φιμώσει κάθε φωνή που μιλούσε για την ανάγκη αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Αρμενίων από τον δράστη, που είναι το τουρκικό κράτος, τότε εύκολα μπορεί να αντιληφθεί ο οποιοσδήποτε την τεράστια αλλαγή που προοιωνίζεται η σιωπηρή αναγνώριση της Γενοκτονίας, αφού οι τουρκικές αρχές δεν επενέβησαν στις προαναφερθείσες εκδηλώσεις.
Τις άλλες πτυχές του θέματος, που αφορούν ευθέως και την Ελλάδα, από Κυριακής!
"δημοκρατία"
Σημείωση: Διαβάζοντας το άρθρο συνεργάτης του συντάκτη και αναφερόμενος στη στρατηγική των Ελλήνων για το ζήτημα της αναγνώρισης της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Θράκης, του Πόντου και της Ανατολής, είπε ότι ενώ οι Αρμένιοι έχουν τη στρατηγική των Τεσσάρων "Τ", εμείς έχουμε την στρατηγική του Ενός "Τ", δηλαδή του τίποτα!!!
 
 
 
 

Η Κόκκινη Κυριακή της Κωνσταντινούπολης

Με τον Μάριο Δημητρίου

Κόκκινη Κυριακή αποκαλούν οι Αρμένιοι τη φοβερή νύχτα της 24ης Απριλίου 1915, όταν με διαταγές του αιμοδιψούς υπουργού Εσωτερικών της τουρκικής κυβέρνησης Μεχμέτ Ταλαάτ Πασά (ηγετικού στελέχους των Νεοτούρκων, που κυβέρνησαν την Οθωμανική Αυτοκρατορία τα χρόνια των Βαλκανικών Πολέμων και του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου), συνελήφθησαν στην τότε πρωτεύουσα Κωνσταντινούπολη και σε άλλες περιοχές, και φυλακίστηκαν σε κρατητήρια κοντά στην Άγκυρα, περίπου 250 ηγέτες της αρμενικής κοινότητας.

Οι περισσότεροι από αυτούς -πολιτικοί, ιερωμένοι, συγγραφείς, επιστήμονες, εκδότες, δημοσιογράφοι, δικηγόροι και εκπαιδευτικοί- δολοφονήθηκαν λίγο αργότερα και η εξόντωσή τους σήμανε την οργανωμένη εξολόθρευση του αρμενικού λαού που ακολούθησε. (Στο θέμα αυτό της γενοκτονίας, που αρχίζει με τη δολοφονία της πνευματικής ελίτ των θυμάτων, οι Τούρκοι υπήρξαν δάσκαλοι των γενοκτόνων του 20ού αιώνα, δηλαδή των Σοβιετικών του Στάλιν με τον μαζικό και συστηματικό αφανισμό των Πολωνών αιχμαλώτων τους στο Κατίν το 1940 και των Ναζί του Χίτλερ με το ολοκαύτωμα των Εβραίων στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο).

Μετά την ήττα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας το 1918, βρέθηκε η έγγραφη διαταγή του Ταλαάτ Πασά προς τη νομαρχία Χαλεπίου, για «να τεθεί τέρμα στην ύπαρξη των διαβιούντων στη χώρα Αρμενίων».

Αφού έστρωσαν τον δρόμο της βαρβαρότητας με ψέματα και φτηνή προπαγάνδα ότι δήθεν οι χριστιανοί Αρμένιοι -και στη συνέχεια οι Έλληνες- αποτελούσαν απειλή για την ασφάλεια της χώρας, οι σαδιστές ηγήτορες της Οθωμανικής Τουρκίας διέταξαν την εξόντωσή τους, που έγινε σε δύο φάσεις: κτύπησαν πρώτα τον αντρικό πληθυσμό της αρμενικής μειονότητας μέσω μαζικών σφαγών και καταναγκαστικής εργασίας σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, και στη συνέχεια στράφηκαν προς τις γυναίκες, τα παιδιά, τους ηλικιωμένους και τους ασθενείς, που τους εξανάγκασαν σε πορείες θανάτου στην έρημο της Συρίας, σε μιαν απόσταση εκατοντάδων χιλιομέτρων, χωρίς φαγητό και νερό.
Οι σφαγές διαπράττονταν αδιακρίτως ηλικίας ή φύλου, όπως και οι βιασμοί και η σεξουαλική κακομεταχείριση των θυμάτων.

Ο συνολικός αριθμών των νεκρών υπολογίζεται μεταξύ 1 και 1,5 εκατομμύριο άτομα.
Για να κατανοήσει κανείς την απίστευτη αγριότητα των δραστών, θα πρέπει να γνωρίσει τον τρόπο που σκέφτονταν και τις συνθήκες του γενοκτονικού εγκλήματος.
Επιπρόσθετα σε άλλους νομικούς περιορισμούς, οι χριστιανοί θεωρούνταν κατώτεροι από τους μουσουλμάνους, ενώ στα δικαστήρια δεν γινόταν αποδεχτή μαρτυρία χριστιανού ή εβραίου, εναντίον μουσουλμάνου. Απαγορευόταν στους Αρμενίους και τους άλλους υποτελείς λαούς να φέρουν όπλα, να καβαλικεύουν άλογα, να έχουν σπίτια ψηλότερα από τα σπίτια μουσουλμάνων, ακόμα και να ηχούν τις καμπάνες των εκκλησιών τους. Αν τολμούσαν να παραβούν αυτούς τους κανόνες, διακινδύνευαν να τιμωρηθούν με σκληρά πρόστιμα, με φυλακίσεις ή και με θανάτωση.

Ο Βρετανός εθνογράφος William Ramsay έγραψε λίγο πριν από το 1900, αφού επισκέφθηκε την Οθωμανική Αυτοκρατορία:
«Η εξουσία των Τούρκων ήταν μια ατέλειωτη περιφρόνηση προς τους εξουσιαζόμενους. Οι Αρμένιοι και οι Έλληνες ήταν, γι’ αυτούς, σκυλιά και γουρούνια… για να τους φτύσεις. Αν η σκιά τους έπεφτε πάνω σε έναν Τούρκο, ήταν λόγος για να εξοργιστεί, αφού γι’ αυτόν δεν είναι τίποτε περισσότερο από το χαλάκι όπου πάνω του σκουπίζει τα λασπωμένα πόδια του. Μέσα στους αιώνες σκλαβιάς και ανοχής της καταφρόνιας και της προσβολής των Τούρκων, τίποτα δεν ανήκει στους Αρμενίους, ούτε περιουσία, ούτε σπίτι, ούτε ζωή, ούτε η οικογένεια, ούτε ο εαυτός τους - και τίποτε δεν είναι ασφαλές από τη βία, την τυχαία και απρόκλητη βία των εξουσιαστών»...

 

 

Πηγή: sigmalive.com

Νέα τουρκική πρόκληση μέσα στην Αγία Σοφία

Σε άλλο ένα προκλητικό βήμα για την εκ νέου ισλαμοποίηση της Αγίας Σοφίας της Κωνσταντινούπολης, προχώρησαν οι Τούρκοι αυτές τι μέρες χωρίς φυσικά καμία αντίδραση και με την έγκριση της κυβέρνησης του Ταΐπ Ερντογάν, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε συστήσει απροκάλυπτα στον πρωθυπουργό της Ελλάδας να μην καθυστερεί στην ανέγερση μεγάλου ισλαμικού τεμένους σε προάστιο της ελληνικής πρωτεύουσας.

Συγκριμένα με την ευκαιρία της ισλαμικής εορτής, «Kutlum Doğum», δηλαδή της επετείου των γενεθλίων του προφήτη του Ισλαμ, του Μωάμεθ, μέσα στην αγία Σοφία, στο σύμβολο της ελληνικής Ορθοδοξίας αλλά και γενικότερα του χριστιανισμού, γίνεται αυτές τις μέρες υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Θρησκευμάτων της Τουρκίας, (κάτι ανάλογο με την δική μας αρχιεπισκοπή), μεγάλη έκθεση ισλαμικής ιερής καλλιγραφίας, γνώστης στα τουρκικά ως, Hüsn-ü Hat.Η έκθεση αυτή περιλαμβάνει γνωστά ισλαμικά ρητά και ισλαμικές επιγραφές που παρουσιάζουν με την χαρακτηριστική αραβική ιδεογραφική μορφή, διάφορες ισλαμικές προσευχές. Δεδομένου δε ότι οι επιγραφές αυτές έχουν την ίδια θρησκευτική άξια που έχουν και οι άγιες εικόνες στην Ορθοδοξία, αντιλαμβάνεται κανείς την θρησκευτική διάσταση αυτής της έκθεσης που γίνεται για πρώτη φορά μέσα στον αρχιτεκτονικό σύμβολο της Ορθοδοξίας. Μάλιστα η έκθεση αυτή έχει προβληθεί τόσο πολύ, ώστε από όλη την Κωνσταντινούπολη αλλά και από άλλες περιοχές έρχονται πιστοί μουσουλμάνοι να δουν και να προσκυνήσουν αυτές τις επιγραφές που θεωρούνται σαν ιερά σύμβολα του Ισλάμ. Άλλωστε είναι γνωστές οι τεράστιες επιγραφές που βρίσκονται πέριξ του τρούλου της Αγίας Σοφίας με ισλαμικές προσευχές τονίζοντας την άλλοτε χρήση του ναού σαν μουσουλμανικό τέμενος. Είναι δε τόσοι πολλοί που έρχονται, ώστε κάθε μέρα σχηματίζονται, όπως αναφέρει ο ίδιος οι τουρκικός τύπος, τεράστιες ουρές από ισλαμιστές που περιμένουν να δουν και να προσκυνήσουν τα ισλαμικά σύμβολα μέσα στην αγία Σοφία. Για να καταλάβουμε το μέγεθος της προκλητικής αυτής ενέργειας που δίνει άλλη μια αφορμή στην εκ νέου μετατροπή της αγίας Σοφίας σε μουσουλμανικό τέμενος, αρκεί να αναφέρουμε ότι ο ίδιος ο Διευθυντής Θρησκευμάτων της Τουρκίας, Mehmet Görmez, έχει πρωτοστατήσει για την προβολή των ισλαμικών συμβόλων μέσα στην αγία Σοφία. Παράλληλα την έκθεση αυτή στηρίζουν με την δικές τους ισλαμικές συλλογές, το Μουσείο Τουρκικών Ιδρυμάτων Ισλαμογραφίας, το Μουσείο του Τόπκαπι, η βιβλιοθήκη του Σουλειμανίγιε, η βιβλιοθήκη Τακσίμ του Κεμάλ Ατατούρκ, το μουσείο του Δήμου της Κωνσταντινούπολης, το μουσείο Ασίας, το Ντολμά μπαχτσέ, ενώ το σύνολο των ισλαμικών συμβόλων που εκθέτονται είναι περίπου 100. Όλα αυτά μέσα στον χώρο της αγίας Σοφίας σαν πρώτο και σημαντικό βήμα στην ισλαμοποίησης της και στην εκ νέου μετατροπή της σε ισλαμικό τέμενος.

 

 

Πηγή: madatoforos.com

Σε άλλο ένα προκλητικό βήμα για την εκ νέου ισλαμοποίηση της Αγίας Σοφίας της Κωνσταντινούπολης, προχώρησαν οι Τούρκοι αυτές τι μέρες χωρίς φυσικά καμία αντίδραση και με την έγκριση της κυβέρνησης του Ταΐπ Ερντογάν, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε συστήσει απροκάλυπτα στον πρωθυπουργό της Ελλάδας να μην καθυστερεί στην ανέγερση μεγάλου ισλαμικού τεμένους σε προάστιο της ελληνικής πρωτεύουσας.

Πηγή:
www.MadatoForos.com

Σε άλλο ένα προκλητικό βήμα για την εκ νέου ισλαμοποίηση της Αγίας Σοφίας της Κωνσταντινούπολης, προχώρησαν οι Τούρκοι αυτές τι μέρες χωρίς φυσικά καμία αντίδραση και με την έγκριση της κυβέρνησης του Ταΐπ Ερντογάν, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε συστήσει απροκάλυπτα στον πρωθυπουργό της Ελλάδας να μην καθυστερεί στην ανέγερση μεγάλου ισλαμικού τεμένους σε προάστιο της ελληνικής πρωτεύουσας.

Πηγή:
www.MadatoForos.com

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Στον διαδικτυακό τόπο μας χρησιμοποιούμε Cookies με σκοπό τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας σε αυτόν, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies. Περισσότερα...

Πολιτική Απορρήτου - Όροι Χρήσης - Περιορισμός Ευθύνης - Επικοινωνία Σχετικά με Προσωπικά Δεδομένα
Αποδέχομαι